LokalTV ftw







Det har varit en lång dag idag. Nu sitter jag och Dalleballe och tittar på "Helsingborgs folkdansgille". Dagen spenderades till en början i Lund. Åt lunch på Mondo <3 med frida, maria och amelie. Sjukt härligt och trevligt. Just det min nya beskrivning på bloggen, om johanna: "jag är tillsammans med daniel kraft och han är grym på att kicka boll". Ta det med en nypa salt (eller peppar för den delen), det är internt. Amelie och jag drog vidare norrut, till ikea. Det blev väla också, som om jag inte får nog av det stället annars. Men det var halvt nödvändigt iaf. Balthazar fick nys om att jag flyttat och bestämde att jag skulle bjuda honom på kaffe. Han själv hade med sig kakor som inflyttningspresent, trevligt! Sedan gjorde jag ett ärende nere i stan, på citys butik, jag kan inte få nog av mitt jobb?.Från böga konstaterade vi att Helsingborg är en fin stad. Gick en omväg hem och kan säga att jag älskar atmosfären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Barn av vår tid               Johanna               Helsingborg             Dagens låt