jobb, jobb och åter.. jobb


Daniel i fredags

Var tog bloggandet vägen.?. Det blir så när man jobbar 10 timmar per dag. Kan säga att enligt schemat skulle jag jobba 21 timmar, på någon vänster kommer det istället hamna på 41. Jag trodde på att oktober skulle bli en lugn månad... det kan jag nog feteglömma. Jobbar v a r j e  dag nästa vecka, fest.
Det är då man uppskattar att man har en väldigt söt pojkvän. Igår kom jag hem så hade han städat och diskat allt. Puss på honom. Han hade till o med satt min dator centrerat på bordet sådär onödigt perfekt och vikt filten så fint det kan bli. (Har inte ens vågar röra den än!). Haha igårkväll när jag och charlotte jobbade var jag lite trött. Så skulle jag fota en man till körkortsfoto. Så sätter han sig ner och jag när jag lyfter blicken märker jag efter ett tag hur jag står och fnissar och förstår att det måste jag omedelbart sluta med. Men jag trodde faktiskt den här mannen skojade med mig. Jag har aldrig sett någon spärra upp sina ögon så mycket! Jag besparar er resten av den lilla historian för nu ska jag gå och lägga mig. Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Barn av vår tid               Johanna               Helsingborg             Dagens låt