häng inte dagens tv tablå i julgranen, pls.


Norra hamnen nionde oktober tvåtusennio


Bilderna under är från dagens impulsiva promenad. Lyckades få tre visa män som sällskap, kan det bli bättre? Vi vandrade i över 5 timmar. Jag lovar, nästan. Okej, jag lovar att jag överdrev, tror 1,5 timme stämmer bättre. Nu ikväll har jag suttit och pysslat med diverse saker. Sedan fick jag besök av en trött pojkvän, blev en powernap för honom innan han skulle vidare. Och vi kan konstatera att jag är sämst på överraskningar. Härom dagen på jobbet, kom det in en man som gav ut flyers för tivoli. Så såg jag att en av daniels favoritstandupkomiker skulle komma hit i oktober, så tänkte jag att det hade gjort honom jätteglad att få se honom. Men så visade det sig att han redan sett honom nyligen, vilket jag självklart råkat glömma bort. Sedan något som nästan är ironiskt är att jag lyckats glömma bort att han nämnt att han tänkte ge mig förgätmigejblommor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Barn av vår tid               Johanna               Helsingborg             Dagens låt