green eyes



Gooday mate. Jag var så sjukt trött igår, så kunde verkligen inte blogga. Spenderade dagen i Lund, ganska spontant och oplanerat mötte jag upp min storebror och jag fick honom att köpa en vinterjacka! Äntligen. Jag tror inte ni förstår, den här killen har inte haft en varm jacka sen vintern...2003? Jag vet inte riktigt, men jag vet att han gått runt med tre lager ylletröjor. Så i år hade han tänkt köpa en och jag sa att jag vet exakt vilken han ska ha. Min fjällräven är sjuuukt skön och varm, men inte riktigt Jespers stil, så visade mitt förslag och det gick hem. En sömntuta hade tagit beslag på min nyckel så fick möta upp honom utanför H&M. Söt som han är kom han tillbaka när han jobbat färdigt och stannade till hans sista tåg gick så jag hann somna in (halvt). Jag inhandlade också två alternativ till julfesten om drygt två veckor, pepp!
BTW, sugen på att följa min blogg?




bloglovin

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

följer redan din blogg:)



mm fast nu hade ju mitt omsomnande inget med snoozen att göra, var ju efter jag stängt av den:p

2009-11-18 @ 14:34:31
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Barn av vår tid               Johanna               Helsingborg             Dagens låt