A day off




Har varit hos polisen. För att göra er besvikna - mitt ärende dit var att skaffa ett internationellt ID. Smart som jag är har jag tappat bort mitt pass, och har därför ingen giltig legitimation längre. Så pappa var tvungen att  komma till helsingborg och bevisa att jag verkligen är jag. hehe.
När vi står i luckan och allting är nästan fixat säger jag till pappa. "Nu måste du vara säker att jag verkligen är jag" med menande ton. Så skratta han och sa något i stil med att det vet han mkt väl att jag är. Då säger hon i luckan "va?". Eeh. Pappa fick säga att det var ett internskämt. Hehe.
time to tvätta. hmm... vem e det som säger "time to plock ihop"...

Kommentarer
Postat av: nina

Haha... vår gamla bildlärare veronica!

2009-11-16 @ 11:29:14
Postat av: femteoktober

jävlar vad du var snabb med att kommentera, och TACK! hade nog tagit en stund att komma på det annars.

2009-11-16 @ 11:31:44
URL: http://femteoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Barn av vår tid               Johanna               Helsingborg             Dagens låt